Sony Ericsson C903 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony Ericsson C903 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

linda-afca 12-04-2010
Geschreven voor: Sony Ericsson C903 zwart

ik heb deze teelfoon nu 3 dagen, ik vind hem erg prettig in gebruik, hieroor ehb ik ook een sony ericcson gehad. vooral vanwege de muziekcapaciteit die er op de soný ericcson's zitten.
wat ik een minpuntje vind is het klepje van de camera zoals ik bij meerdere heb gelezen dat die naar beneden gaat as je m in je broekzat heb zitten.
voor de rest heb ik nog geen minpuntjes kunnen ontdekken..

leuke telefoon.

Linnie87 31-03-2010
Geschreven voor: Sony Ericsson C903 zwart

Ik heb de c903 nu een paar maanden in bezit.
opzich ben ik er erg tevreden mee, moest wel weer even zoeken in het menu(heb hiervoor een samsung gehad)
In het begin was de batterij naar 3 dagen al bijna leeg, maar het lijkt erop dat de batterij duur langer wordt bij hetzelfde gebruik.
Minpuntje aan de telefoon zelf vind ik dat het schuifje voor de camara vrij makkelijk open gaat als de telefoon bijv in je broekzak zit. Foto's zijn overigens erg goed.
Verder vind ik het van Sony jammer dat ze weinig accesoires toevoegen, had verwacht dat er wel een USB kabel bij had gezeten.

cybershit 11-02-2010
Geschreven voor: Sony Ericsson C903 zwart

1.Scherm gaat doorlopend aan en uit, en zuipt dus stroom.
2.Toestel wordt in broekzak spontaan ontgrendeld en gaat dan lukraak bellen enzo.
3.Terug naar het hoofdmenu gaat niet in 1 keer. Dus moet je vaker drukken en kom je op internet, dus extra belkosten.
4.Xenon flitser ontbreekt; LED is te zwak.
Mijn vorige (K800i) is stukken beter, dus deze gaat weer weg.

krisje80 24-01-2010
Geschreven voor: Sony Ericsson C903 zwart

Ik vind dit een fantastische telfoon. heb er veel versleten maar heb er eindelijk 1 gevonden waar ik helemaal tevreden over ben. Makkelijke en goede bediening en opties genoeg.
Ook gaat de batterij redelijk lang mee en hoef ik hem maar 1 keer in de 3 dagen op te laden.

Poekman 19-11-2009
Geschreven voor: Sony Ericsson C903 zwart

Een goede, betrouwbare, degelijke, alleskunnende slider van SE die super eenvoudig te bedienen is.

Pluspunten:
+ bellen, sms'en etc gewoon eenvoudig en goede geluidskwaliteit
+ goed bedienbare en uitgebreide camera
+ Batterijduur (staat minimaal een week standby met af en toe bellen, sms'en, muziek luisteren etc... 's nachts is hij echter wel uitgeschakeld)
+ veel naar eigen wens aan te passen (qua layout)
+ media zoals muziek, afbeeldingen etc laden snel en je vindt snel wat je zoekt, eigenschappen van bestanden herkent hij uitstekend

Minpunten:
- cameraschuif schuift soms erg makkelijk open
- de trilfunctie is soms net te zwak als je een wat 'wijdere' broekzak hebt
- Vette vingers zie je wel erg goed op de zwarte versie
- Ik ben benieuwd of stof op de langere termijn geen problemen gaat geven bij de richtingstoets e.d.

IceScream 16-11-2009
Geschreven voor: Sony Ericsson C903 zwart

Ik heb deze telefoon op dit moment 1,5 week in bezit. Op zich een prima telefoon. Foto's zijn uitstekend en na wat geklooi met de telefoon en wat advies van het sony ericsson team, werkt hij helemaal zoals ik het wil. Op een ding na: de batterijduur. ik moet hem om de avond opladen, terwijl bluetooth en gps uitstaan en de helderheid van het scherm op de minste stand staat.
Ik las in een vorig review dat iemand de aan/uit-knop erg onhandig vond, maar daar heb ik totaal geen last van, terwijl hij toch heel de dag in mijn broekzak zit (ook als hij uit is). Wat erg handig is, is de toetsblokkering, die ook makkelijk is in te stellen. Toetsblokkering wordt ongedaan gemaakt wanneer je de telfoon openschuift, of de camera opent. Dit laatste is soms wel irritant, want in mijn broekzak schuift dat cameraklepje wel eens open.

Verder een uitstekende telefoon, die helemaal naar je eigen wensen is in te stellen! Wat ik kopers wel aanbeveel: Bezoek de sony ericsson site zodra u uw telefoon binnen heeft. De handleiding die er bij zit, laat nogal te wensen over.

Ackbar 08-09-2009
Geschreven voor: Sony Ericsson C903 zwart

Op zich een goede telefoon , nu een maand in gebruik, foto's zijn degelijk tot goed voor een mobiel en navegatie werkt allemaal zoals het moet,

Enigste ergenis aan deze telefoon is dat de aan en uit knop aan de voorkant zit en dat je hem maar één maal in hoeft te druken om aan te gaan , waardoor als ik hem uitzet en in mijn broekzak stop hij gewoon aanspringt, ook is de toetseblockring maar op 1 manier in te stellen en heb al aantal keer meegemaakt dat hij spontaan mensen is gaan bellen die nog in de gespreklijst stonden, ik heb vanalles geprobeerd om dit te veranderen maar er is geen enkele optie voor dan iederekeer nadat je gebeld bent of hebt gebeld de gesprekslijst te wissen anders bestaat de kans dat hij onverwacht iemand gaat bellen, dit is een hele groote ergnispunt bij deze telefoon en daarom krijgt hij ook een laagere score.

Lin1983 20-08-2009
Geschreven voor: Sony Ericsson C903 zwart

Ik heb de C903 (wit/paars) nu een maand en ben er zeer tevreden over.

Pluspunten:
Het menu is duidelijk en gebruiksvriendelijk - slechts enkele minimale veranderingen ten opzichte van mijn vorige GSM (SE W550i).
De video/fotofunctie knop (waarmee je wisselt van foto <--> film) was even zoeken, maar verder wijst alles zichzelf.
Smssen is bijzonder prettig met deze telfoon, het toetsenbord voelt prettig aan en mis-typen komt bijna niet meer voor.
De beeldkwaliteit van de foto's is goed en die van de filmpjes ook. Verwacht geen mega kwaliteit, maar dat is logisch, zonder specs als optische zoom of Full HD. Het scherm is lekker groot en mooi helder - echt een verademing t.o.v. mijn oude GSM.
Er zitten ook een aantal leuke spelletjes en (onzin-)applicaties op zoals Wayfinder Navigator, WalkMate (stappenteller) Pull Face (al zorgt Facewarp wel voor meer hilarische momenten..)
Ik ben geen GSM-internetter, maar heb er tot nu toe wel twee keer gebruik van gemaakt en was onder de indruk van de snelheid en het gemak.

Minpunten:
Het geluid is de grootste zwakte van deze telefoon; iets wat even slikken was na de GSM te hebben gehad met het beste geluid en de meeste speakers van iedereen die ik ken. Het komt soms zelfs voor dat ik m'n beltoon of berichtensignaal niet (goed) hoor als m'n telefoon op de bank ligt, omdat het speakertje dan bedekt is.

Nog een bijzonder vreemd fenomeen is dat deze GSM wel een video-belfunctie heeft, alleen kunnen jij en je gesprekspartner elkaar niet tegelijk zien, omdat er alleen een camera op de achterkant van de telefoon zit. Als je iemand wil laten meegenieten van een concert is dat dus prima mogelijk, maar een face 2 face gesprek gaat simpelweg niet.

Tot slot mijn persoonlijke grootste ergernis: wanneer je een animatie (grappig bewegend emoticon-achtig poppetje) toe wil voegen aan je smsje, maakt de telefoon automatisch en geheel ongewenst een MMS bericht van je smsje. Dit was bij de W550i en zelfs bij de relatief nieuwe C905 nog niet zo - daar kostte een animatie slecht een paar leestekens. Voor iemand als ik met een grote SMS bundel, is dit erg vervelend - want wanneer je een MMS verstuurt, maak je kosten buiten je bundel en dat is natuurlijk niet de bedoeling van die bundel geweest.

Al met al ben ik supertevreden en blij met deze telefoon en ik zou absoluut geen ander willen!

bomarieke 08-08-2009
Geschreven voor: Sony Ericsson C903 zwart

Ik heb de sony c903 nu 2 dagen en ik ben er heel erg blij mee!
Ik ben al een beetje gewent aan een sony toestel hoewel dit weer een ander menu is, maar zeer duidelijk. Het is heel gebruiksvriendelijk. De foto's zijn echt heel scherp en het toestel heeft een mooi helder scherm. Ook erg handig is het klepje wat de lens beschermt.
Het enige minpuntje ( tot nu toe) zou kunnen zijn dat hij niet heel erg solide aanvoelt. Het is een slide en er zit wel wat beweging in. Ik heb het toestel gekozen omdat ik een leuk,makkelijk toestel wil, ik gebruik geen internet enzo dus weinig poespas. Waarvoor ik heb gekozen voor deze gsm is dat hij er leukuit ziet , mooie camera met kwaliteit foto's, handig in gebruik en radio.